پارچه ترگال کجراه فدک : لباس کار

صنایع نساجی فدک نامی است که تقریبا تمامی تولیدی های پوشاک و فعالان حوزه پارچه ترگال با آن آشنا هستند. برند فدک، منسوجات زیادی تولید می کند اما شاید آوازه اصلی آن به خاطر پارچه های ترگال و کجراه باشد.

کالیته ترگال و کجراه فدک از هم جداگانه تهیه می شود. در یک کالیته مجزا، کدبندی رنگ های پارچه ترگال

و در کالیته دیگری نیز کدبندی پارچه کجراه این کارخانه را می توانید مشاهده کنید.

پارچه ترگال و کجراه فدک

از مشخصه های اصلی کالیته فدک، بالا بودن تعداد رنگ های موجود است.

برای خرید منسوجات فدک بهتر است به نمایندگی های معتبر فروش مراجعه کنید. در حاشیه منسوجات فدک نام این برند را می توانید مشاهده کنید که باعث جلوگیری از فروش جنس تقلبی به اسم کارخانه فدک می شود.

رنگ ثابت، درخشندگی، تولید و تکمیل حرفه ای پارچه در بحث بافت و رنگرزی و غیره از ویژگی های این کارخانه پرسابقه است.

پارچه ترگال و کجراه بسیار پر مصرف برای فرم مدارس ، انواع لباس کار ، یونیفرم و البسه بیمارستانی است . نساجی فدک با به کارگیری کادری مجرب و دستگاهای پیشرفته و رنگرزی مکانیزه ( ترموزل ) محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا تولید نمونه است . با توجه به تولید و تکمیل فرم مدارس پارچه ترگال و کجراه فدک بسیار مناسب برای تولید انواع فرم مدارس دخترانه و پسرانه است . تنوع رنگبندی نسبت به مقاطع تحصیلی و رنگ ثابت در برابر شست و شو این برند معروف را منحصر به فرد کرده که اغلب تولید کنندگان و عمده فروشان با پارچه فدک اشنایی کامل را دارند . شما عزیزان میتوانید برای انتخاب رنگ ، و لمس کردن زیر دسته پارچه و کیفیت کالیته محصولات فدک را از بازرگانی اصفهان تهیه فرمایید . یکی از دقدقه های مسئولان مدارس و تولید کنندگان قیمت محصول است .

✔مجموعه گلی  که خود نمایندگی رسمی کارخانه فدک بوده و با خرید مستقیم و بدون واسطه این مئزل را حل نموده و منسوجات مورده نظر شما را به قیمت کارخانه به فروش میرساند .
👈 مشخصات پارچه ترگال فدک : ۲۴۰ گرم ، عرض ۱۵۰ ، طاقه : ۴۰ متر
👈مشخصات پارچه کجراه فدک : ۲۹۰ گرم ، عرض : ۱۵۰ , طاقه : ۴۰ متر

✔اگر در هنگام خرید نیاز به مشاوره دارید مسئول فروش کارخانه در تمامی ساعات خادم و پاسخگوی شما عزیزان میباشد .۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴

مرکز فروش مستقیم انواع پارچه های ترگال، کجراه، تترون ساده پیراهنی ،

فلامنت، پارچه های بیمارستانی، فرم مدارس مکانیک پرشیا و لباس کار به صورت عمده در رنگ بندی متنوع عرضه می شود.

فروش محصولات کارخانجات فدک، تک، زرین پود و… باکیفیت عالی با قیمت مناسب به فروش میرسد.

کارخانه نساجی فدک اصفهان تولید کننده منسوجات پارچه ترگال و کجراه در رنگبندی های متنوع با بهترین مشخصات کیفی است. لیست قیمت پارچه ترگال کجراه فدک می تواند به تولیدی های لباس فرم مدارس، البسه بیمارستانی و لباس کار در داشتن یک خرید خوب به صورت عمده کمک ویژه ای کند.

از اصلی ترین مشخصات کیفیت انواع پارچه های ترگال و کج راه داشتن ثبات رنگ است که در یکی دو سال شستشو دوام خوبی از خود نشان داده و دچار تغییر در کیفیت رنگ نشود.
شما به بازار که بروید قیمت فروش پارچه ترگال و کجراه نوسانات زیادی دارد و شاید دچار سر در گمی شوید که دلیل این اختلاف قیمت های خرید چیست؟

منسوجات فدک سالهاست که در زمینه تولید انواع پارچه ترگال کجراه فعالیت می کند و محصولات صنایع نساجی فدک را می توانید در بازار شهر های مختلف از جمله اصفهان، تهران، شیراز، اهواز، مشهد، تبریز، ارومیه و … پیدا کنید که اکثر مغازه ها با نرخ های مختلف به فروش آن اقدام می کنند.

نمایندگی فروش پارچه ترگال فدک:

نمایندگی کارخانه نساجی فدک اصفهان از اصلی ترین عرضه کننده گان پارچه های ترگال کجرا برای انواع مصارف از جمله لباس فرم مدارس و لباس کار و لباس های بیمارستانی می باشد که مشتری می تواند از طریق همین سایت به صورت مستقیم خرید خود را با قیمت دست اول و پایین تر از بازار نجام دهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «پارچه ترگال کجراه فدک : لباس کار»

  1. بازتاب: تترون بافتین - پارچه بیمارستانی و لباس کار نیما

  2. بازتاب: کجراه بافتین - سایت تخصصی پارچه بیمارستانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان