به نساجی گلی خوش آمدید

فروش ویژه تترون پیراهنی گلناز در بانه

تترون پیراهنی گلناز به دلیل لطافت بسیار خوب و کیفیت بالا مورد توجه اغلب مراکز تولیدی است، فروش ویژه تترون پیراهنی گلناز در بانه توسط این مرکز با قیمت مناسب انجام می‌ پذیرد. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

انواع پارچه تترون در بازار و مصارف آن

در حال حاضر با پیشرفت های تکنولوژی و وجود ماشین آلات به روز  انواع مختلف پارچه تولید می ‌شود که هر کدام کاربرد های منحصر به فردی دارند.

با روی کار آمدن الیاف پلی استر تحول عظیمی در صنعت نساجی روی داده و پارچه های بسیار زیادی با کمک گرفتن از این الیاف و ترکیب آن با الیاف طبیعی تولید شده اند.

پارچه های تترون یکی از این محصولات است که با کمک الیاف پلی استر و پنبه تولید می شود، با توجه به میزان استفاده از الیاف پنبه و پلی استر ویژگی های این پارچه ها تفاوت های چشمگیری با یکدیگر پیدا می کنند.

 هر چه درصد الیاف پلی استر بیشتر باشد در نتیجه پارچه تترون از براقیت بیشتری برخوردار می گردد، هر چه میزان استفاده از الیاف پنبه بیشتر شود پارچه از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مناسب برای استفاده در فصول گرم و یا مناطق گرمسیر است.

پارچه های تترون با توجه به نوع بافت و همچنین عرض و گرماژ در چندین دسته و گروه وجود دارند که با بررسی دقیق این پارچه ها در می یابیم هر کدام از آنها مناسب برای کارکرد خاصی می باشند.

در اینجا قصد داریم تا انواع مختلف پارچه تترون را مطابق با نوع کارکرد بررسی کنیم:

  • پارچه تترون پیراهنی: این پارچه به صورت ساده و طرح دار تولید می‌ شود که در بین انواع مختلف پارچه های موجود در بازار پر فروش تر است، معمولاً گرماژ مناسب برای این پارچه از ۱۸۰ تا ۱۹۰ گرم متغیر است و بیشترین مورد استفاده از این نوع پارچه ها به کار بردن آنها برای دوخت پیراهن های کلاسیک و ساده مردانه می باشد.
  • پارچه تترون سفید: بیشترین مورد استفاده و کاربرد این پارچه برای دوخت ملحفه، چادر نماز و موارد مختلف دیگر مورد استفاده است. 
  • پارچه تترون بیمارستانی: این پارچه ها دارای گرماژی بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ گرم است و عرض های ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر جزء پر کاربرد ترین ها در این حوزه هستند، بیشترین رنگ های مورد استفاده از پارچه تترون بیمارستانی سفید، آبی و صورتی است که برای دوخت ملحفه و لباس های بیمارستانی کاربرد دارد.
  • پارچه تترون مقنعه ای: برای دوخت انواع مقنعه های مدارس، دانشجویی، کارمندی و مقنعه های روزمره برخی از خانم ها به کار می‌ رود و مناسب ترین عرض برای این کاربرد ۹۰ سانتی متر هستند.
  • پارچه های تترون ملحفه ای: این پارچه بیشتر در عرض های دو متر و سه متر تولید می ‌شود و به صورت رنگی و یا چاپی در بازار وجود دارد.

در بین تنوع بالای پارچه های تترون که درحال حاضر در بازارهای فروش وجود دارد تترون پیراهنی گلناز در بین خریداران و فروشندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و جزء اولین پیشنهادها برای تهیه می باشد.

تترون پیراهنی گلناز

چرا تترون پیراهنی گلناز بخرم؟

کارخانه تولید کننده تترون گلناز جزء مطرح ترین کارخانجات است که با استفاده از یک تیم حرفه‌ای اقدام به تولید انواع پارچه های تترون با عرض ها و در گرماژهای مختلف می کند.

پارچه های تولید شده در این کارخانجات با استفاده از بالاترین کیفیت مواد اولیه و با کمک دستگاه‌ های پیشرفته و به روز تولید می ‌گردد به همین جهت این پارچه ها قابلیت رقابت با سایر محصولات تولیدی در داخل کشور و حتی در برخی مواقع با محصولات خارج از کشور نیز دارند.

ممکن است این سوال برای شما هم به وجود بیاید که چرا تترون پیراهنی گلناز بخرم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت پارچه‌ های گلناز به صورت کاملاً استاندارد از لحاظ تراکم بافت تولید می‌ شوند و به هیچ عنوان بدن نما نیستند و همچنین داشتن لطافت و خنکی زیاد این پارچه ها یکی از نکات و ویژگی ‌های مثبت این پارچه است که تقریبا همه افراد با آن آشنا می باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده پارچه های تترون در برابر سایش و چروک شدن مقاومت خوبی دارد و به دلیل استفاده متناسب از الیاف پلی استر و پنبه این پارچه ها طول عمر بالایی دارند. 

این پارچه ها در چندین گرماژ مختلف با عرض های متنوع تولید می گردد و به همین سبب امکان انتخاب و خرید پارچه مطابق نوع نیاز مشتری به راحتی وجود دارد.

تنوع رنگی بالا و داشتن بیش از ۵۰ کالیته رنگی یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پارچه و انتخاب آن برای دوخت پیراهن های مختلف محسوب می گردد.

با توجه به توضیحات ذکر شده برای خرید پارچه تترون پیراهنی در بازارهای فروش به طور حتم با پارچه های گلناز روبرو می گردید که جزء اولین پیشنهاد فروشندگان است.

بهترین مراکز عرضه پارچه تترون درجه یک

مراکز زیادی وجود دارد که اقدام به ارائه انواع مختلف پارچه های تترون می‌ کنند زیرا پارچه ‌های تترون در بازار از استقبال خوبی برخوردار بوده و به دلیل کاربردهای گسترده فروش این پارچه بازدهی مناسبی دارد.

اما باید برای خرید پارچه تترون درجه یک با قیمت مناسب به دنبال بهترین مراکز عرضه این محصولات باشید تا پس از خرید رضایت کافی را از محصول تهیه شده به دست آورید.

با انتخاب مراکز عرضه مناسب می‌ توانید بهترین لیست قیمت پارچه تترون را به دست آورید، زیرا در این مراکز هیچ گونه واسطه حضور پیدا نمی کند و محصولات را به شکل مستقیم تهیه می نماید.

مراکز پخش عمده و همچنین سایت های آنلاین معتبر که به شکل مستقیم با کارخانجات همکاری دارند جزء پیشنهادهای مناسب برای خرید پارچه های تترون هستند.

تترون پیراهنی گلناز

مرجع پخش مناسب ترین قیمت پارچه تترون گلناز در بانه

این مرجع پخش جزء بهترین مراکز محسوب می‌ شود که در بانه تترون گلناز را با قیمت‌ های کاملا مناسب عرضه می‌ کند زیرا به شکل مستقیم پارچه های مختلف را از کارخانه تولید کننده تهیه می نماید.

این مرکز به عنوان یک پل ارتباطی بین کارخانجات تولید کننده پارچه تترون گلناز و خریداران عمده محسوب می‌ شود که با فروش این پارچه ها به قیمت درب کارخانه جزء بهترین مراکز محسوب می شود.

در صورتی که به حجم عمده از پارچه تترون پیراهنی گلناز نیاز دارید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و پس از دریافت اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف این پارچه‌ ها و تنوع رنگ بندی سفارشات خود را ثبت کنید.

از مزایای مهم انتخاب ما برای خرید، ارسال سریع پارچه های خریداری شده در کمترین روز کاری و دسترسی به تنوع بالای پارچه تترون از لحاظ عرض، گرماژ و همچنین رنگبندی و طرح های مختلف است.


ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonمشاوره رایگان