چاپ روی انواع پارچه | پارچه چاپی روپوش پزشکی

آنچه در این مقاله می خوانید…

  • چاپ روی پارچه چگونه انجام می گیرد؟
  • هدف از تولید پارچه های چاپی چیست؟
  • انواع پارچه چاپی مناسب روپوش پزشکی
  • سفارش چاپ روی انواع پارچه به قیمت روز

چاپ روی انواع پارچه اسکراب پزشکی ،ترگال تترون ،کجراه ،لی با استفاده از بهترین روش ها و قیمت مناسب تولیدی ها و کارگاه های تازه تأسیس در زمینه روپوش پزشکی، توسط این مجموعه به انجام می رسد.

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

در جهان امروز چاپ روی پارچه به یک صنعت سودآور تبدیل شده است و به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین رشته ای با این عنوان به وجود آمده تا به این طریق کارشناسانی باسواد وارد این حوزه کاربردی و پول ساز شوند.

در صنعت چاپ بر روی پارچه، هر نوع طرحی به راحتی قابل ایجاد بوده و طرح ها با توجه به نیاز مصرف کننده و نوع پارچه انتخاب می گردند.

در این مطلب قصد داریم تا همه چیز را در رابطه با چاپ روی انواع پارچه و روش های مورد استفاده بدین منظور بازگو کنیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

چاپ روی پارچه چگونه انجام می گیرد؟

بدون تردید همه شما از دیرباز تاکنون با چاپ روی پارچه آشنایی داشته اید. در دنیای مدرن امروز نیاز بشر به تنوع طلبی، یکی از دلایل عمده چاپ با طرح و رنگ های متفاوت به شمار می رود.

در گذشته ما فقط حق انتخاب محدودی در نوع طرح و نقش پارچه های چاپ شده داشتیم. در حالی که در زمان حال و در دنیای صنعتی و پیشرفته ماشین آلات چاپ، این امکان برای ما بیشتر فراهم شده است.

امروزه با هر نوع سلیقه و نیازی، مشتری می تواند طرح مورد نظر خود را بر روی انواع پارچه های موجود پیاده سازی کند.

همچنین دستگاه‌ های چاپ روی پارچه، هیچ گونه محدودیتی در رنگ ندارند. امروزه امکان استفاده از انواع پارچه ها نیز مقدور می باشد، اما بهترین نوع، پارچه ساتن شناخته شده است.

قبل از اینکه فرایند چاپ روی انواع پارچه به انجام برسد، ابتدا یک پارچه به صورت آزمایشی طرح زده می شود تا مدت زمان آماده سازی آن در دستگاه مشخص گردد.

دستگاه‌ های چاپ پارچه تا اندازه ۱۶۰ سانتی متر قابلیت طراحی و نقش زدن را دارند. یکی از چاپ های مدرن امروزه، چاپ دیجیتال نام گرفته است.

در دستگاه های پیشرفته این امکان فراهم شده است که پارچه هایی با ابعاد ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی متر و پارچه های به صورت رولی و طاقه ای را نیز به چاپ برساند.

چاپ سابلیمیشن که این روزها بسیار مرسوم شده، یکی از روش های چاپ های دیجیتال به شمار می رود.

در این روش با فرایند تصعید (تبدیل مستقیم از حالت جامد به گاز) عمل چاپ با ماندگاری بالا روی کلیه الیاف پلی استر، فلامنت ویسکوز و … انجام می شود.

نام دیگر این نوع چاپ، ترانسفر است. به این صورت که ابتدا طرح مد نظر بر روی کاغذ چاپ می گردد. سپس با حرارت از روی کاغذ به پارچه منتقل می شود.

این امر نیازمند داشتن تخصص لازم به منظور انتخاب کاغذ و رنگ دلخواه می باشد. گرما و دما نیز به همراه جنس پارچه و پرس مد نظر در پیاده سازی طرح باکیفیت بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

چاپ روی انواع پارچه

هدف از تولید پارچه های چاپی چیست؟

می دانید که پارچه ماده اولیه برای دوخت لباس می باشد و به میزان بسیار زیادی در صنعت تولید انواع پوشاک مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

از انواع پارچه برای تولید لباس های مختلف، روکش مبل و صندلی، کارت ویزیت پارچه ‌ای، پرده، ملحفه و … نیز استفاده می شود.

با رواج صنعت مد، استفاده از پارچه های طرح دار افزایش یافت و افراد علاقه مند به پوشیدن لباس هایی با طرح های متنوع شدند، به این ترتیب چاپ روی پارچه یک صنعت بااهمیت و سودآور گشت.

در واقع چاپ پارچه، تلفیقی از استفاده از مواد شیمیایی و دستگاه‌ های مکانیکی است که به صورت دیجیتالی صورت می ‌گیرد و امروزه به گرایشی از تخصص هنر بدل گردیده است.

چاپ روی پارچه در صنعت پزشکی نیز به وفور دیده می شود. روپوش های پزشکان اطفال، دندن پزشکان و … همگی دارای لگوها و طرح های مخصوص یک مرکز پزشکی یا کلینیک خصوص هستند.

امروزه بازار فروش پارچه چاپی روپوش پزشکی بسیار داغ است و فعالان در این حوزه، به دنبال خرید این پارچه ها یا سفارش چاپ روی پارچه می باشند.

انواع پارچه چاپی مناسب روپوش پزشکی

هنر چاپ روی انواع پارچه برای اولین بار در کشور چین مورد استفاده قرار گرفت و به عنوان یک اختراع، دنیای هنر را متحول کرد.

در ابتدا رنگ ‌ها با استفاده از غلطک های چوبی به روی پارچه منتقل می ‌شد. اما امروزه دستگاه‌ های چاپ قدیمی، جای خود را به دستگاه ‌های دیجیتال فوق پیشرفته داده اند.

این امر باعث شده که این صنعت پیوسته در حال پیشرفت باشد. در اصل صنعت چاپ پارچه انجام بسیاری از کارها در تولید محصولات گوناگون را ساده ‌تر کرده است.

برای بسیاری از افرادی که در صنعت پزشکی به دنبال خدمات چاپ روی پارچه هستند، این مسئله پیش می آید که جنس پارچه های چاپی معمولاً از چیست؟

پارچه هایی که در صنعت چاپ پارچه استفاده می شوند، عمدتاً از پلی استر، ویسکوز و فلامنت هستند. بنابراین هر چه جنس مواد استفاده شده باکیفیت تر باشد، کیفیت چاپ نیز بهتر است.

از مزیت های چاپ روی این الیاف می توان به چاپ سریع و زیبا شدن طرح نهایی اشاره نمود. همچنین چاپ روی این پارچه ها ماندگاری بالاتری به نسبت سایر پارچه ها دارد.

اگر بخواهید چاپ روی پارچه هایی مانند پارچه تترون،پارچه ترگال، بوگاتی، اسکاچی، مازراتی، انواع کرپ و … را انجام دهید، قیمت چاپ روی پارچه نیز برایتان کاهش خواهد یافت.

چاپ روی انواع پارچه

سفارش چاپ روی انواع پارچه به قیمت روز

مجموعه تخصصی چاپ، با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و همچنین با تکیه بر کارمندانی مجرب و باسواد، انواع چاپ بر روی پارچه های مختلف را انجام می دهد.

شما می توانید چاپ روی طاقه های بزرگ پارچه روپوش پزشکی یا دندان پزشکی را به این مجموعه بسپارید و در نهایت پارچه های دارای نقش ها و طرح های گوناگون را تحویل بگیرید.

جهت سفارش چاپ روی پارچه می توانید به راحتی با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید و از خدمات چاپ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.


چاپ روی انواع پارچه بیمارستانی

چاپ روی پارچه اسکراب پزشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان