قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم با خرید آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید: 

  • آشنایی با انواع پارچه ترگال
  • پارچه ترگال رنگ مستقیم چه مصارفی دارد؟
  • مزایای خرید آنلاین پارچه ترگال چیست؟
  • قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم در بازار ایران

قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم با خرید آنلاین از این مجموعه به دلیل حذف کامل واسطه ها و کاهش هزینه های جانبی، کاملا مقرون به صرفه است؛ جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره می توانید با مدیران فروش ما تماس بگیرید. دریافت مشاوره

مشاوره رایگان: ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

انواع پارچه ترگال : ساده و کجراه

پارچه ترگال ساده و ترگال بیمارستانی جزء پارچه هایی است که در تولید انواع لباس کار، ملحفه، پوشاک فرم مدارس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به تنوع بالای پارچه های ترگال، حجم خرید و فروش این پارچه در بازار بالا است و تقریباً به پارچه های محبوب بین فروشندگان تبدیل شده است.

انواع پارچه ترگال در درجه اول به دو دسته پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه تقسیم‌ بندی می ‌شود.

پارچه ترگال ساده دارای بافتی مسطح و مربعی شکل است و ضخامت و زیر دست خوبی دارد. بافت این پارچه به گونه‌ ای است که کاملا لطیف و نرم می باشد؛ اما از تراکم بافت بالایی برخوردار بوده و استحکام و استقامت این پارچه خوب می باشد.

پارچه ترگال کجراه، که دارای بافت میله ای و مورب شکل است، در گروه پارچه های تخت باف قرار می گیرد، که از استحکام بالاتری برخوردار بوده و زیردست ضخیم تری به نسبت پارچه ترگال ساده دارد.

خرید عمده پارچه ترگال ساده مدارس

به طور کلی باید گفت برای تولید پارچه ‌های ترگال تخت بافت از یک شبکه منظم الیاف، در طول و عرض که در هم تنیدن آنها موجب می ‌شود تا پارچه ترگال با عرض ۱۵۰ سانتیمتر تشکیل گردد.

با توجه به میزان استفاده از الیاف مختلفی که در روند تولید پارچه ترگال مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین شیوه رنگرزی، باید گفت که پارچه های ترگال در چندین دسته و گروه قرار دارند. 

پارچه های ترگال از لحاظ شیوه رنگرزی در چند دسته قرار می گیرند که هر کدام از شیوه های رنگرزی، موجب به وجود آمدن برخی از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد در این پارچه ها می شود و موارد استفاده و کاربردهای آنها را مشخص می کند.

تولید پارچه ترگال با شیوه رنگرزی ری اکتیو، پارچه های تولید شده از ثبات رنگی خوبی برخوردار هستند و بیشتر برای تولید پارچه هایی با رنگ های تیره استفاده می شود.

تولید پارچه ترگال رنگ مستقیم که این پارچه ها باکیفیت مناسبی که دارند، بیشتر در رنگ های روشن مانند: رنگ کرم، نباتی، استخوانی و آبی تولید می گردد.

شیوه رنگ مستقیم با کمک گرفتن از دو دستگاه جتی و دستگاه ژیگر صورت می گیرد،  که هر کدام از این دستگاه‌ ها نیز ویژگی های خاصی را برای پارچه ترگال به وجود می‌ آورند.

پارچه ترگال رنگ مستقیم چه مصارفی دارد؟

پارچه ترگال رنگ مستقیم همان طور که گفتیم با کمک دو دستگاه ژیگر و جتی فرایند رنگرزی را می گذرانند، پارچه هایی که با کمک دستگاه ژیگر تولید می شوند تحمل آفتاب را ندارند و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید کیفیت رنگ خود را از دست می ‌دهند؛ اما پارچه هایی که با کمک دستگاه جتی تولید می شوند در برابر آفتاب مقاومت بالایی دارند و همین ویژگی موارد استفاده و کاربرد این پارچه ها را متفاوت می کند.

به طور کلی باید گفت که پارچه ترگال جزء پارچه هایی است که موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارد؛ اما با توجه به شیوه تولید و کاربرد هر کدام از آنها منحصر به فرد می شود.

خرید عمده پارچه ترگال کجراه سرمه ای

پارچه ترگال رنگ مستقیم، مصارف زیادی دارد و در بسیاری از مشاغل می توان از آنها استفاده نمود مانند:

  • پارچه کجراه رنگ مستقیم بیشترین مورد استفاده و کاربرد را برای منسوجات مختلف بیمارستانی دارد؛ زیرا این پارچه در معرض نور آفتاب قرار نمی ‌گیرد و همچنین بیشترین مصارف پارچه های بیمارستانی رنگ های روشن هستند و برای تولید لباس بیمار و یا روپوش پزشکان کاربرد دارند.
  • برای تولید روپوش نانوایی بیشتر از پارچه ترگال رنگ مستقیم استفاده می کنند،  تا هم هزینه مناسب تری داشته باشد و هم اینکه به دلیل گرماژ ۲۳۰ گرم آن کاملا سبک و مناسب برای محیط گرم نانوایی است.
  • برای تولید روپوش قنادی نیز به دلیل محیط کاری و فضای گرم نیاز است از پارچه سبک تر استفاده شود.

به طور کلی از پارچه ترگال رنگ مستقیم بیشتر برای مشاغلی که نیاز نیست در فضای باز قرار بگیرند و همچنین لازم است که از رنگ های روشن استفاده شود می توان به کار برد، که این مشاغل بسیار زیاد هستند.

پارچه ترگال رنگ مستقیم
پارچه ترگال رنگ مستقیم

مزایای خرید آنلاین پارچه ترگال چیست؟

در حال حاضر با فراگیر شدن فضای آنلاین و اینترنت؛ اغلب افراد ترجیح می دهند تا محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی بخرند.

یکی از کاربردهای بسیار گسترده پارچه ترگال، مناسب برای بخش های مختلف بیمارستانی است، که مراکز تولیدی دائماً به دنبال مناسب ترین قیمت پارچه ترگال بیمارستانی هستند تا بتوانند هزینه های تولیدی های خود را کاهش دهند.

استفاده از روش خرید آنلاین می‌ تواند برای این مراکز تولیدی مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد، که یکی از مهمترین این مزایا قیمت های مناسب برای فروش این پارچه ها است.

به طور کلی باید گفت که مزایای خرید آنلاین پارچه ترگال بسیار زیاد است که در اینجا به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه
  • دسترسی به قیمت های مناسب و مقرون به صرفه
  • امکان ثبت سفارش و خرید در هر ساعت از شبانه روز
  • ارسال محصولات خریداری شده در کمترین روز کاری
  • دریافت مشاوره از کارشناسان حاضر در سایت، برای انتخاب مناسب در بین تنوع بالای پارچه ترگال 

قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم

اغلب افرادی که به پارچه های ترگال در حجم های عمده زیاد نیاز دارند، تا بتوانند به خوبی مراکز تولیدی خود را راه اندازی کنند، به دنبال یافتن مناسب ترین قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم در بازار هستند.

این مجموعه تلاش کرده است تا با حذف کامل واسطه ها، بهترین قیمت عمده پارچه ترگال رنگ مستقیم در بازار ایران را ارائه کند، تا همه خریداران سود قابل ملاحظه‌ ای را از این معاملات به ‌دست آورند.

به طور کلی پارچه ترگال رنگ مستقیم به نسبت نمونه‌ های دیگر پارچه ترگال، قیمت ارزان تری دارد؛ اما در این مجموعه به دلیل خرید مستقیم از کارخانه، این پارچه با قیمت های مقرون به صرفه ای به دست خریدار نهایی می ‌رسد. 

در هر کجای ایران که هستید می توانید از طریق سایت آنلاین این مجموعه سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت مد نظر و قیمت مناسب، محصول خود خریداری نمایید.


قیمت پارچه ترگال رنگ مستقیم لباس کار

خرید پارچه ترگال رنگ مستقیم فرم مدارس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان