لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر

لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر را می توانید از تأمین کنندگان این منسوجات بخواهید. بزرگترین مرکز پخش و فروش پارچه کرپ حریر، بهترین قیمت خرید عمده این پارچه ها را برایتان در نظر گرفته است.

هر آنچه از پارچه کرپ باید بدانید

کرپ به پارچه ای گفته می شود که از ابریشم، ریون، استات، پنبه، پشم، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از این الیاف با درصدهای مختلف تولید شده باشد. ضخامت پارچه های کرپ متغیر بوده و جنس این نوع پارچه ها نیز بر اساس بافت تار و پودشان می تواند نرم، لطیف یا زبر باشد.

این پارچه ها معمولاً ایستایی خوبی روی بدن داشته و از همین جهت گزینه مناسبی برای دوخت انواع مانتو، کت، دامن، شومیز و لباس های مجلسی به شمار می روند.

پارچه های کرپ در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده اند و به همین علت مطابق با انواع سلیقه ها و نیاز افراد و واحدهای تولیدی پوشاک کاربرد دارند.

از انواع پرمصرف و محبوب پارچه های کرپ می توان به کرپ حریر، کرپ مازراتی، کرپ غواصی، کرپ اسکاچی و غیره اشاره کرد که در ادامه این مطلب به معرفی پارچه کرپ حریر و ویژگی های آن خواهیم پرداخت. 

کرپ حریر چه نوع پارچه ای است؟

پارچه های کرپ بافت بسیار مناسب، کیفیت، دوام و تنوع بالایی دارند و از همین جهت برای مصارف مختلف کاربرد دارند. علاوه بر دوخت پوشاک، از انواع کرپ برای استفاده در دکوراسیون منزل مانند روکش مبل، پرده، رومیزی، کوسن و … نیز استفاده می شود.

به طور کلی پارچه کرپ از لحاظ بافت تار و پود، به دو نوع بافت نرم و سخت (پیچ خورده) تقسیم بندی می گردد. بنابراین کاربرد هر کدام با دیگری متفاوت خواهد بود. همچنین انواع پارچه کرپ بر اساس تولید کننده یا طرح های آن نام گذاری شده اند.

در اینجا می خواهیم کرپ ها را با توجه به ضخامت، به سه دسته ضخیم، نیمه ضخیم و نازک دسته بندی کنیم. کرپ های ضخیم شامل کرپ مازراتی، کرپ اسکاچی، کرپ باربی، چیکوتا و کرپ گاباردین می شوند.

از جمله کرپ های نیمه ضخیم نیز می توان به کرپ جودون، مک لارن، کرپ غواصی، بیسکوئیتی و پالادیوم اشاره کرد. پارچه کرپ حریر که مورد بحث ما در این مقاله است، جزو کرپ های نازک به حساب می آید.

زبری سطح این پارچه مانند کرپ، سبکی و حالت لخت آن مانند پارچه حریر است که همه با آن آشنایی داریم. پارچه کرپ حریر در دسته کرپ های بسیار ظریف قرار می گیرد که از الیاف ابریشم طبیعی یا مصنوعی به تولید می رسد.

این نوع پارچه، در کنار ظرافت از دوام بالایی نیز برخوردار است. معمولاً کرپ حریر رنگ ماتی دارد و اصلا ًبدن نما نیست. این نوع از پارچه کرپ برای دوخت انواع لباس های مجلسی زنانه مانند پیراهن های ماکسی، بلوز، شومیز، دامن، مانتو مجلسی و … بسیار پرکاربرد است.

همچنین باید گفت که کرپ حریر دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ است و برای دوخت لباس های خنک در آب و هوای گرم گزینه ای ایده آل به شمار می رود. لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر را باید بصورت لحظه ای استعلام گرفت.

بررسی لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر

همانطور که مستحضر شدید مصارف پارچه کرپ حریر بسیار گسترده است. قطعاً نوع جنس و کیفیت این پارچه به گونه ایست که تولیدی‌ های پوشاک، راغب به دوخت انواع البسه با این پارچه بی نظیر هستند.

اما علاوه بر جنس و کیفیت رنگ این پارچه، قیمت پارچه کرپ حریر نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. البته به شرطی که بتوان بهترین راهکار خرید این منسوجات را پیدا کرد.

می دانید که برای خرید خرید پارچه کرپ حریر بصورت عمده، معمولاً به عمده فروشان پارچه و بازارهای پارچه فروشی باید مراجعه نمود. اما بسیاری از واحدهای تولیدی و خریداران باتجربه ترجیح می ‌دهند به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده، سفارشات انبوه خود را تهیه کنند.

بدیهی است که با مراجعه به کارخانه یا مراکز رسمی فروش آن‌ ها، لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر کاهش خواهد یافت و همچنین می ‌توان بهترین کیفیت پارچه را به صورت طاقه ای یا عدلی خریداری کرد.

لیست قیمت پارچه کرپ حریر

خرید مطمئن و بی واسطه پارچه کرپ حریر

برای هر شرکت تولیدی پوشاک یا هر شخصی که در زمینه دوخت و دوز البسه فعالیت دارد، بسیار مهم است که سعی کند با کمترین بودجه اقدام به تهیه پارچه برای مصارف خود نماید.

این مهم انجام نمی گیرد مگر آنکه از طریق مراکز مستقیم فروش یا نمایندگی های معتبر، اقدام به خرید عمده پارچه کرد، تا علاوه بر خرید با قیمت کارخانه، وظیفه ارسال سفارشات را نیز بر عهده گیرند.

امروزه به خاطر پرکاربرد بودن پارچه های کرپ حریر، بسیاری از شرکت ها و مراکز توزیع کننده به فروش و عرضه آن بصورت عمده می پردازند. ولی چگونه برای خرید تضمینی به یک مرکز پخش قابل اعتماد مراجعه کنیم؟

به جرئت می توان گفت که این مجموعه از معتبرترین مراکز عرضه و فروش عمده پارچه کرپ حریر است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. همچنین جلب رضایت مصرف کننده را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اگر قصد خرید پارچه کرپ حریر با بالاترین کیفیت را دارید، این فروشگاه بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود، چرا که با تولید کنندگان مطرح و به نام این منسوجات، ارتباطی مستقیم دارد.

ما ارزان ترین لیست قیمت عمده پارچه کرپ حریر را برای شما خریداران و تولیدی های گرامی در نظر گرفته ایم که این مورد به خاطر حذف واسطه ها و فروش مستقیم از درب کارخانه است.

پس همین حالا پارچه کرپ حریر اعلا و ارزان قیمت را در متراژ دلخواه، از طریق سایت سفارش دهید و از این مزایای ویژه بهره مند گردید. جهت استعلام موجودی و قیمت لحظه ای پارچه های کرپ حریر تولید شرکت های مختلف، با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان