پارچه تترون روژان :جشن تکلیف مدارسی عرض سه

پارچه تترون روژان عرض سه متر جشن تکلیف مدارس ساده و گلدار ارزان قیمت و با کیفیت عالی، از طریق این مرکز پخش پارچه های مدارسی، به شکل مستقیم از برندهای معتبری چون سیب، کاماش، ستاره سهیل، بروجرد و گلچهر به فروش عمده می رسد.

برای تولیدی های انواع چادرهای نمازی و چادر مخصوص جشن تکلیف مدارس، مهم است که چه کیفیتی از پارچه تترونی مصرفی را خریداری می کنند. چرا که مرغوبیت پارچه خریداری شده با مرغوبیت چادر تولید شده، رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. آیا می دانید که بهترین پارچه مناسب دوخت چادر جشن تکلیف مدارس کدام پارچه است؟ چگونه می توان این پارچه را با بهترین کیفیت و قیمتی کاملا ارزان و اقتصادی تر، در بازارهای پر از واسطه امروزی، سفارش خرید عمده و تناژ بالا داد؟

تترون گلدار عرض 110 جشن تکلیف
تترون گلدار عرض ۱۱۰ جشن تکلیف زاهدان

انتخاب پارچه مناسب چادر جشن تکلیف

از دغدغه ها و نگرانی های خیاطان یا کارگاه های تولید کننده انواع چادر نمازی، انتخاب پارچه روژان عرض سه متر مناسب چادر جشن تکلیف است. این چادرها بایستی از وزن مناسبی برخوردار بوده و به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت نشده باشند.

همچنین یک پارچه چادر نمازی، بایستی از لطافت و نرمی زیر دست خوبی هم بهره مند باشد. از طرفی وزن یا گرماژ این پارچه باید به گونه ای انتخاب گردد که در عین سبکی، به هیچ وجه بدن نما هم نباشد.این پارچه ها و پارچه تترون سه متر عرض سفید و نباتی و یا ساتن چروک بهترین گزینه برای چادر نماز کودکان و نوجوانان دختر هستند

اگر چه ممکن است پارچه هایی با جنس های مختلف در بازار وجود داشته که مناسب دوخت چادر نمازی هستند؛ اما بنظر می رسد که پارچه تترون روژان عرض سه متر، یکی از بهترین انتخاب هاست.

پارچه تترون روژان نوعی پارچه تخت بافت تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز است. این پارچه مشهور به نرمی و لطافت بوده و مشخصات کاملا منحصربفردی را دارد. به گونه ای که امروزه یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار جهت تولید انواع لباس و پوشاک به شمار می آید.

پارچه تترون روژان عرض سه متر درجه یک، می تواند دارای خصوصیات ذیل باشد که عبارتند از:

  • تمامی رنگ پارچه، کاملا یکدست است.
  • ثبات رنگی ویژه ای دارد.
  • تراکم بافت استانداردی داشته است.
  • طاقه بندی پارچه به خوبی انجام شده است.
  • پارچه با عرض دقیق عرضه می گردد.
  • نرمی و لطافت بی نظیری دارد.
  • منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی گردد.
  • خنک بوده و وزن سبک و مناسبی را دارا است.

با توجه به تمامی این مشخصات، بنظر می رسد که پارچه تترون روژان عرض سه متر ، گزینه مناسبی جهت تولید انواع چادر جشن تکلیف به شمار می آید. اما باید دید کدام یک از کارخانجات نساجی کشور، توانسته بهترین کیفیت از پارچه را روانه بازارهای فروش نمایند.

بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی

پارچه تترون با توجه به خصوصیات منحصربفردی که در خطوط فوق ذکر شد، از پارچه های مناسب در دوخت چادرهای نمازی و چادر جشن تکلیف مدارس دخترانه به شمار می رود. اما آیا تمامی پارچه های تترون موجود در بازار، کیفیت خوب و مرغوبی دارند؟

شایان ذکر است که پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی در کارخانجات نساجی گوناگونی در کشور ما، تولید می گردد. در این میان فاکتورهایی چون کیفیت مواد اولیه، کیفیت رنگرزی، بکار بردن ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب در خط تولید این کارخانجات، می توانند تمایز در کیفیت پارچه تولیدی را مسبب شوند.

با این وجود، از بهترین برندهای پارچه تترون چادری تولید شده در کشور، می توان به این برندها اشاره داشت:

  • پارچه تترون بروجرد
  • پارچه تترون کاشان
  • پارچه تترون ستاره سهیل
  • پارچه تترون گلچهر
  • پارچه تترون روژان
  • پارچه تترون سیب
  • پارچه تترون ریسمان
  • پارچه تترون گلدن لایف
  • پارچه تترون کاماش

در این کارخانجات نساجی، پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی با مشخصات ذیل تولید و به عرضه می رسد:

  • عرض پارچه: ۲ یا ۳ متر
  • رنگ پارچه: سفید
  • طرح پارچه: ساده یا گلدار
  • متراژ هر طاقه: ۴۰ متر
  • نحوه فروش: طاقه یا عدلی

ناگفته نماند که پارچه تترون بروجرد با عرض ۱۱۰ سانتی متر هم عرضه شده و با توجه به قیمت مناسبی که داشته، یکی از پارچه های چادر نمازی پرفروش موجود در بازار نیز لقب دارد.

قیمت تترون چادری عرض سه متر سفید

بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی اگر چه پارچه ای است که در کارخانجات معتبر با بالاترین کیفیت تولید شده؛ اما حتما باید قیمت مناسب و متناسب با کیفیتش را دارا باشد. در حال حاضر آن تولید کنندگانی که توانسته دو اصل قیمت و کیفیت از پارچه تترون چادری عرض سه متر سفید را به فروش برسانند، از میزان تقاضای بالایی برخوردار هستند.

در واقع رقابت اصلی در بازار پارچه تترون چادری، بر سر دو موضوع قیمت و کیفیت بوده است. در این میان بجز فاکتور کیفیت، دیگر فاکتورهایی چون عرض پارچه، رنگ پارچه، ساده یا طرح دار بودن پارچه، میزان حجم خرید و نحوه سفارش پارچه، همه و همه در قیمت پارچه تترون چادر جشن تکلیف، نقش فزاینده ای خواهند داشت.

کارگاه های تولیدی تازه تأسیس که می خواهند به اقتصادی ترین شیوه ممکن، نیاز پارچه ای خود را تأمین کنند، همواره به دنبال پیدا کردن راهکاری برای خرید ارزان هستند. به این مراکز توصیه می گردد تا حتما، از مجموعه های پخش عمده ای پارچه مورد نیاز خود را تهیه کنند که:

  1. با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه تترون چادری در ارتباط اند.
  2. تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان را حذف نموده اند.
  3. قیمت دست اول کارخانه را ارائه می دهند.

در اینصورت شما می توانید خرید عمده پارچه تترون عرض سه متر را با اقتصادی ترین حالت ممکن تجربه نمایید.

مرکز پخش پارچه تترون چادری ارزان

اگر شما هم قصد خرید بهترین پارچه تترون جشن تکلیف مدارسی را با قیمت دست اول کارخانه دارید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.

پخش پارچه تترون چادری در این مجموعه، از آن جهت با قیمت ارزان برای شما تمام می گردد که شما خرید مستقیم و بی واسطه از درب کارخانه را تجربه می کنید. کافیست همین حالا پس از دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت پارچه تترون چادر جشن تکلیف مدارسی، سفارش خود را ثبت کنید. امکان ثبت سفارش به صورت طاقه ای و عدلی و با تناژ بالا، به راحتی وجود خواهد داشت.

قیمت پارچه چادر جشن تکلیف
قیمت پارچه روژان جشن تکلیف شیراز
پیج چادر نماز جشن تکلیف
خرید پارچه روژان عرض سه متر
چادر نماز ساده برای جشن تکلیف

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
مشاوره رایگان و ثبت سفارش

جهت ثبت سفارش، استعلام قیمت و مشاوره رایگان تماس بگیرید:

۰۹۱۳۱۱۳۰۲۲۴   و   ۰۹۱۳۰۸۵۸۱۰۰

مشاوره رایگان